یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اگرچه تحریم ها بی‌تاثیر نیست اما حل مشکلات درونی است. مردم مشکل نان و معیشت دارند؛ ربا رونق گرفته و عده‌ای برای پرداخت وام‌هایشان قصد فروش کلیه‌ خود را دارند. این وضعیت زیبنده‌ نظام ما نبوده و برخلاف سفارشات پیامبر(ص) و امیرمؤمنان(ع) است.
کد خبر: ۶۸۴۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ 27 November 2018

تابناک فارس به نقل از ایسنا: اصغر مسعودی، در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس با تبریک هفته‌ بسیج، تقارن هفته‌ بسیج و هفته‌ وحدت را فرصتی دانست تا تفکر و فرهنگ بسیجی در بستر وحدت فراگیر جامعه بر مبنای آموزه‌های پیامبر (ص) گسترش یابد.

نماینده‌ نی‌ریز و استهبان، بسیج را کلید طلایی حل مشکلات دانست و گفت: بسیج اختصاص به یک منطقه و طبقه‌ای خاص ندارد. نتیجه‌ی اختلافات، تشنج، تشتت و قطب‌بندی است. در فضای غوغاسالاری و هیاهو، حقیقت پنهان می‌شود. اختلافات که امری طبیعی است باید در جلسات خصوصی حل شود.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: نماز جمعه باید قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و ابزار تقویت وحدت باشد و در آن از خطبه‌های امام و مقام معظم رهبری فراموش نشود.

وی افزود: اگرچه تحریم ها بی‌تاثیر نیست اما حل مشکلات درونی است. مردم مشکل نان و معیشت دارند؛ ربا رونق گرفته و عده‌ای برای پرداخت وام‌هایشان قصد فروش کلیه‌ خود را دارند. این وضعیت زیبنده‌ نظام ما نبوده و برخلاف سفارشات پیامبر(ص) و امیرمؤمنان(ع) است.

مسعودی با اشاره به سیره‌ امیرالمؤمنین و سخنان هنگام شهادت ایشان اظهار کرد: وقتی ثروت ‌ها در یک قطب جمع بشود، اکثریتی محروم و بینوا بوجود می‌آید و دیری نخواهد گذشت که انفجاری در اجتماع، اموال سرمایه‌داران را در آتش می‌سوزاند. بنابراین رسیدگی به حال محرومان بیش از آنکه به نفع فقرا باشد به نفع سرمایه‌داران است. تعدیل ثروت حافظ ثروت است.

وی با اشاره به اینکه دشمن اصل نظام را هدف گرفته است، وظیفه‌ مجلس را موقعیت‌شناسی و رسیدگی به مطالبات دانست و خطاب به دولت تاکید کرد: گره‌های اشتغال را باز کنید، بسته‌های حمایتی را با سرعت و حرمت توزیع کرده و مرکز نشین نباشید. مجلس به وزرا رأی اعتماد داد تا با عملکرد بسیجی پاسخ اعتماد نمایندگان داده شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار